Skip to main content

  • Aktuality
Do Luhačovic přijely čtyři největší japonské televize
Autor: Roman Taťák|3. prosinec 2012
Nabídka měsíce

Snaha o propagaci Luhačovic a okolí vedla nedávno zvoleného senátora Tomia Okamuru  k tomu, aby do svého senátního obvodu pozval čtyři největší japonské televize Asahi, TBS, Nippon TV a Fuji TV. Během zastávky v Luhačovicích  zástupci japonských médií ochutnali regionální speciality, navštívili lázeňskou kolonádu, ochutnali nejznámější pramen Vincentku.

Snaha o propagaci Luhačovic a okolí vedla nedávno zvoleného senátora Tomia Okamuru  k tomu, aby do svého senátního obvodu pozval čtyři největší japonské televize Asahi, TBS, Nippon TV a Fuji TV. Během zastávky v Luhačovicích  zástupci japonských médií ochutnali regionální speciality, navštívili lázeňskou kolonádu, ochutnali nejznámější pramen Vincentku.

„Na základě této návštěvy budou ve 130milionovém Japonsku, které je světovou ekonomickou velmocí, odvysílány reportáže o Luhačovicích a  zlínském regionu. Cílem je nalákat japonské turisty, jakožto druhý největší turistický národ na světě, říká Okamura. "  S japonskými televizními stanicemi chce senátor zvolený za obvod Zlín probrat mimo jiné i potenciál regionu z hlediska investic.

Součástí programu prohlídky Luhačovic, byla degustace regionálních specialit ve wellness hotelu Augustiniánský dům, které připravil šéfkuchař luhačovického wellness hotelu Peter Babol.

„Japonští novináři mohli ochutnat například jehněčí drkotinu,  česnekovou couračku, pečené králičí stehýnko, jáhelník, domikát, bigos, či povidlové pěry sypané mákem. Všem očividně náramně chutnalo a velmi příjemně je překvapila i velmi vysoká kvalita místních surovin, stejně tak celkový dojem a chuť vybraných pokrmů," dodává Roman Taťák marketing & sales manager hotelu Augustiniánský dům".

Nabídka měsíce
Doporučené články


Hlavní partneři