Následující pravidla podmiňují schválení banneru a jeho nasazení prostřednictvím reklamního systému. Výjimky lze řešit individuálně. Provozovatel serveru si vyhrazuje právo odmítnout banner či komerční sdělení. Podklady je nutno poslat nejméně 1 týden před spuštěním kampaně.
Obecná pravidla pro tvorbu bannerů
Podporovány jsou formy bannerů ve formátu: gif, jpg, png a html.
Banner musí splňovat datový limit do 50 kB.
Banner musí mít dané rozměry vybraného formátu – o rozměrech vybraného formátu v px Vás bude informovat obchodník.
Banner musí mít černý rámeček – šířka linky 1 px.
Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jakékoliv neetické prvky.
Banner nesmí být v rozporu se zákonem o reklamě.
Banner se nesmí zakládat na klamavém tvrzení a nesmí zobrazovat nefunkční prvky.
Cílové URL banneru musí vést na www stránku, nesmí odkazovat na soubor (doc, pdf atd).
Bannery nesmí obsahovat formuláře.
Bannery nesmí obsahovat zvuky (výjimkou je videobanner – pokud se spouští automaticky, zvuk musí být primárně vypnutý).
Přehrávání video banneru nesmí být nastaveno do smyčky, video banner musí obsahovat možnost pozastavení přehrávání.
Html banner musí mít nastavený proklik pomocí „a href“ do nového okna.
Více všeobecných informací o výrobě banneru dle standardů SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu).
Komerční článek
Maximální počet znaků je 3 000 znaků vč. mezer.
Nadpis a perex musí být bez prokliku, maximálně 3 URL linky v článku.
Článek může obsahovat 1 video s umístěním na YouTube.com.
K článku může být přiřazena fotogalerie s maximálním počtem fotografií 20.
Článek nesmí obsahovat vulgarismy či jakékoliv neetické prvky.
Článek nesmí obsahovat klamavé informace nebo uvést čtenáře v omyl.
Sponzoring webkamery
Sponzoring webkamery má formu loga (jpg, gif, png).